wtorek, 8 stycznia 2013

Krem z brokuł


Na dzisiejsze południe zaprosiłam znajomą, ale nie miałam za bardzo czasu na przygotowanie obiadu, a bardzo chciałam ją ugościć, by się posiliła. Wpadłam na pomysł, aby zrobić krem z brokuł. Całe przygotowanie i wykonanie trwało nie wiele więcej jak chwile. I o to właśnie mi chodziło. Krem wyszedł pyszny, zawiesisty a co najważniejsze pożywny.

Składniki:
·         Kawałek kurczaka, użyłam pierś ze skrzydełkiem
      ·         1 pora
      ·         3 duże marchewki
      ·         1 pietruszkę
      ·         Poł brokuła
      ·         2 liście laurowe
      ·         2 kubki rosołowe z kurczaka
      ·         Pieprz

Przygotowanie:

Obieramy i myjemy wszystkie warzywa oraz kurczaka. Wstawiamy zupę, wodę z kostkami rosołowymi, resztą składników.
Gdy nasz rosół sie zagotuje, wrzucamy umyte mięso. Mięso lepiej wrzucić po zagotowaniu się wody, gdyż  mogą powstać burzyny. Gotujemy, aż mięso będzie miękkie. Na koniec gdy zupa jest gotowa, obieramy mięso, wrzucamy z powrotem do zupy, i miksujemy całość blenderem na krem, doprawiamy do smaku.
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz