czwartek, 21 lutego 2013

Zapiekanki



Pamiętacie zapiekanki z budki? Pamiętam jak byłam dzieckiem i chodziłam z mamą na zapiekanki, hmm. Były pyszne.. czasem przychodzi mi na nie ochota, a Wam?

Składniki:
·         Bagietka
·         Masło
·         Pieczarki
·         Cebula
·         Ząbek czosnku
·         Oregano
·         Ser

Przygotowanie:
Bagietkę kroimy na 4 mniejsze kawałki, smarujemy masłem i posypujemy oregano. Na patelni rozpuszczamy ok. 2 łyżek masła, dodajemy pokrojone pieczarki i pokrojoną w kostkę cebulę, za to ścieramy czosnek i smażymy, aż pieczarki i cebula będą miękkie. Na koniec solimy i pieprzymy.
Na bagietki układamy pieczarki z cebulą, na wierzch układamy ser i zapiekamy w nagrzanym piekarniku do 180C przez 10 min. Gotowe.
Smacznego

3 komentarze:

  1. Oj tak, uwielbiam ten smak. Przygotowane samemu są w 100% zdrowsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przygotowałam zapiekanki według Twojego przepisu.Najedliśmy się z mężem aż nas brzuchy bolą;)były pyszne!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się bardzo i zapraszam częściej na bloga :) pozdrawiam

      Usuń